18 Nisan 2016 Pazartesi

TEŞEKKÜRLER BABACIM

 Kötüsüyle iyisiyle bu dünyada var olmama olanak sağladığın için, Sana kötü şeylerden bahsederken hep iyi bir noktasını bulup iyimser olmayı gösterdiğin için, Çok kızdığım anda beni sakinleştirip ama diye başladığın cümleleri hep olumlu sonuçlandırıp hoşgörülü olmak budur işte dedirttiğin için, Beni egoistçe yetiştirmeyip insanları sevmeyi öğrettiğin aynı zamanda bana kendimi çok özel ve önemli hissettirdiğin için, Çocukluğumu gençliğimi benimle yaşayıp baba olmanın ötesinde arkadaşım olduğun için, Sana yalan konuştuğum anda bunu anlayıp bana doğruyu söylemem için ısrar ettiğin ve hata da olsa doğrunun değerini öğrettiğin için,Bana eğlenmeyi öğrettiğin için,,Sana saçma sapan birşey anlatırken dahi beni dinleyip kendimi iyi hissetmemi sağladığın ve hep benimle ilgilendiğini gösterdiğin için, Hayatın her safasında hep anlayışla davranıp anlayış kavramının aslında ne önemli olduğunu gösterdiğin için, Her gece uyumadan önce beni öptüğün ve sevginin ne değerli olduğunu gösterdiğin için,  Hiç uyumak istemediğim zamanlarda uyumak yerine balkonda benimle sohbet ettiğin ve güneşin doğuşunu izlediğin için, ,Her alanda benimle hayatı paylaşmaktan hiç çekinmediğin ve sonuna kadar bana güvendiğin için, Teşekkür ederim Canım Babacım, Sen benim her şeyimsin Babalar Günün Kutlu Olsun...!

Fatma ÇAPRAZ 15/06/2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder