18 Nisan 2016 Pazartesi

MASAL

İlkbaharda açan çiçekler gibiydim.Ellerime dokunuşun kalbimin atışını hızlandırırdı.Bir bakışın küçücük dünyama rengarenk umutlar doğururdu ve o sana baktıkça ışıldayan gözlerim her günüme yeni hayaller doldururdu hepsini yaşamak adına. Mutluluk neydi Ben sende yokken bile herşeyden habersiz yüreğimin derinlerinde  yıllarca besleyip hergünümü sen dolu  hayallerimle büyüttüğüm bir kederi yaşamaktı belkide,Gözlerimin arkası hep puslu, hep bulutluydu.Geceleri pencere kenarına oturup silüeti belli olmayan uzaklara dalıp seni düşlemekti Yıldızlarla beraber hayaller kurmak ve her yıldız kaydığında seni dilemek en büyük tutkumdu belkide.Bazen gözlerimde yağan yağmura engel olamaz öylece uykuya dalardım.Beyaz kağıtlara hep 3 kişi çizerdim Sen ben ve çınar.sonra onu denize atar dalgalrın sana götürmesini dilerdim.Neydi bu belkde imkansızın peşinden gitmekti gelmiyeceğini bile bile…FATMA ÇAPRAZ 17/08/2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder