18 Nisan 2016 Pazartesi

SENİNLE BİR HAYATI PAYLAŞMAYI İSTEMEK

Seninle bir hayatı paylaşmak istiyordum ben. Gece su içmek için kalktığımda seni görüp gülümsemek ve yanağına bir öpücük kondurmak istiyordum. Sabahları senden önce uyanıp, senin uyuduğunu görünce uyuyor numarası yapmak istiyordum. Ve her sabaha senin nefesini hissederek uyanmak istiyordum. Her zaman ki gibi beraber sokaklarda yürümek ve senden bir adım öndeyim diye bana bağırmanı istiyordum.Bana bağırırken sana bakıp çocukça küsmek istiyordum. Gece çocuğumuz ağladığında “hadi ama sıra sende” demek istiyordum ve her seferinde bana kıyamayıp senin çocuğumuza bakmanı istiyordum. Senin uykunu bölmeni izlemeye kıyamayıp, bende uyanmak istiyordum.Sonra bebeğimizi aramıza alıp onu kıskanmanı istiyordum.Beraber sahilde gezmek istiyordum. Gece gelen seslerden korktukça sana iyice sarılmak hissetmemek için seni konuşturmaya çalışmak istiyordum. Seninle battaniyeye sarılarak başımı omzuna koymak istiyrdum.ve saatlerce denizi seyretmek o güzel sesinden bana şarkılar söylemeni istiyordum.Gözlerine bakarak seni seviyorum demek istiyordum. Kışın kar topu oynamak istiyordum, karda yuvarlanmak birbirimizi vurmaya çalışmak istiyordıum. Soğuktan donan ellerimi hohlamını da istiyordum.Yağmurda ellerini tutarak yürümek ve sırılsıklam ıslanmak istiyordum. İşten gelince seni karşılamak ve sıkı sıkı sarılıp “seni çok özledim” demek istiyordum.Senin de saçlarımın kokusunu içine çekmeni istiyordum.Çok sevdiğin yemekleri yapıp kendi ellerimle yedirmek istiyordum, Seninle filmler izlemek istiyordum. Ben hep bizim için güzel şeyler düşünüyordum. İkimiz için sürekli hayaller kuruyordum.Ve beni sonsuza dek sev istiyordum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder