18 Nisan 2016 Pazartesi

ÖZLEDİM !

Özledim ! Hemde çook … Gözlerini, sözlerini,ses tonunu,kokunu, dokunuşunu, seni sana ait olan  herşeyi. Öyle böyle değil zaman duruyor özlerken seni.Akreple yelkovana düşman oluyorum.Kelimelere dökemiyorum.cümlelere sığdıramıyorum.Çaresiz bırakıyor,boğazımı düğüm düğüm yapıyor,uykumdan uyandırıyor ansızın.Anlatılmaz bir duygu bu. Azalmayan , azalacağı yerde daha da artan.Özlemim her geçen dakika daha da büyüyor.Çıkıp gelmek istiyorum yanına, sana sarılmak istiyorum doyasıya yaşamak için seni. Ama olmuyor hiç çıkmıyorsun ki aklımdan defalarca hep aynı kelimeyi tekrarlıyorum özledim ! uzaktan izliyorum seni kokunu, ses tonunu alamadan.Yani anlıcagın uzaktan uzağa yaşıyorum seni.Ben böyle yaşamak istemiyorum , seni görmek , seni yaşamak istiyorum. Yaşadığımız o günleri düşünüyorum da hiç mi sevmedin beni, hani şiir grubunda yazmıştın ya  “git tabi git … kirpiklerime bir kara diken de sen ekle …  henüz sokaklarına bile alışamadığım , bu kente ver beni … ve bakışının talan ettiği yerlerimi al , öyle git …  gidersen git tabi …  yıkılmaz bu şehir …  yalnızca dokunduğum bütün kelebekler ölür …  ellerim üşür , korkarım yağmur yağarsa , ellerimi de götür …
Hadi çık gel,.Senin olduğun şehirlere götür beni.En sevdiğin yemekleri yapayım sana. Hangisiydi en çok keşkek mi yoksa yaprak sarması mı? Ya  da en cok sevdiğin havuçlu kek.Sen gel de ben hepsini yaparım sana…Bir de sabah uyandığımda gözlerim seni görsün, sana sarılarak uykuya dalayım.Ne olur ellerini uzat bana !!

FATMA ÇAPRAZ 22/08/2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder