19 Nisan 2016 Salı

İYİKİ DOĞDUN !

Çok önceleri planlamıştım bu yazıyı zihnimde.Beynimdeki yazıp yazıp çöpe attığım taslaklar gibi olmayacağını bildiğim bu yazıya her gün bir cümle eklemiştim.Gittiğin günden beri seninle beraber geçirdiğimiz o eski günler ve yanımda olmadığın her gün ayrı bir paragrafa ilham olmuştu.Kırgınlıklarımın kızgınlıklarımın ve nefretimin yer aldığı…
Sessizce nasıl bırakıp gittiğini yazdım.Aslında bunun ilk olmayışını,daha öncede gidişlerini yazdım.Daha dün gibi aklımda olan sarılışlarını,sahip çıkmalarını yazdım.Sonra bi anda hepsinin yalan olduğunu yazdım.Sana nasıl inandığımı ve güvendiğimi yazdım.O kadar masumdu ki duygularım, nasıl kandırlabildiklerin yazdım.Onca söylediğin sözlerin gerçek olmadığını yazdım.En çok canımı nelerin acıttığını yazdım.Sana bir daha sarılamamak, gözlerine bakamamak ve bir daha o sesini hiç duyamamak…Hayır!!! Bunların hiçbiri değil.Duyduğum o en son sözler…Beni hiç tanımamış olman.Yazmaya devam ettim.ve kimin cok sevdiğini yazdım.Aşkın cesaret olduğunu yazdım.Cesur olmak gerekir bir sevdayı yaşamak ve büyütmek için.Aşkı bir kenara koyup öylece onun yok olup gittiğini, aşka doğru bir adım atmayıp , bir el uzatmadığını  yazdım.
            Taslaklarımdaki doğum günü yazısı bu şekilde değildi.Mesela ; Mutluluklarımı arşivlediğim bir yazı.Arşivimin içindeki iki satır çok önemli olsun istedim benim için.Bir sürü hayalin izi olan bu yazıda en net sen ol istedim.Sen ve senin adın.Ellerimi tuttuğun o günü yazmak istedim.Ayaklarımın nasıl yerden kesildiğini,nerede uyanırsam , ne şekilde uyanırsam uyanayım sabahlarımızın bile biş başka geçtiğini yazmak istedim.Bir amacım,bir kaçışım,bir huzurum, bir mutluluğum  var diye sayfalarca seni yazmak isterdim ve bugün benim yanımda olmanı ve bu güzel gününde sana yazdığım arşivimi hediye olarak sunmak isterdim.
Kırgınlıklarıma ve kızgınlığıma rağmen , Herşeye rağmen Bugün İyiki Doğdun demek istedim….

FATMA ÇAPRAZ19/01/2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder