19 Nisan 2016 Salı

BİR DÜŞ GÖRDÜM

Aklımdaydın dün geceye devrildiğinde….Gece uzundu , yağmurluydu, hava soğuk karanlıktı her yer.Sen Uzaktın.Yoktun yanımda.Oysa bir sen vardın içimi ısıtacak, bu karanlık geceleri aydınlatacak bir sen vardın.Kuşkularım olmayacaktı sen olduğunda ama yoktun.Hiçbir gerçeği bilmeden gittin.Çok inanmıştım son mesajına, güvenmiştim herşeyden önemlisi.Bir “Hoşçakalı” bile çok gördün.Biliyor musun sancısı en çok bundan yüreğimin.Çok defa kendime söz verdim hatırlamamak için seni..En güzel yerinde yarım bıraktın.Sen yoktun düşlerde vardın sadece.Düşlerde kaldın.Kimi zaman çok özledim , kimi zamansa nefret ettim senden ve aşktan.Şimdi benim hissettiklerim neye benziyor bilmiyorum.Sadece gözlerimi kapatmak istiyorum.Kapatmalıyım ki, gözlerimi, seni daha fazla bekletmemeliyim düşlerimde.Kapatmalıyım gözlerimi,yarım kalan herşeyi yaşamak için düşlerimde.Sen yoktun,düşlerde vardın sadece…Düşlerde kaldın…ve biz hep düşlerde Aşk’a doyacaktık seninle…

FATMA ÇAPRAZ 27/11/2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder